انجمن موبدان

- برگ نخست
- درباره ما
- تاریخچه این انجمن
- موبدان بزرگ
- گات‌ها
- خرده اوستا
- سالنمای زرتشتی
- پرسش و پاسخ
- فرستادن پرسش
- پیام‌ها
- رویدادها
- آیین‌های زرتشتی
- دین دبیره
- تاریخ زرتشتیان
- آتشكده‌ها
- زیارتگاه‌ها
- نگارخانه
- واژه نامه
-کتابخانه
- پیك‌های انجمن
- تماس با ما
 
 

 

 
سخن اندیشه برانگیز
 
 

دادار اورمزد را بر توانايی و زور و نیرو و شگفت کاری به یگانگی می‌شناسیم. برای آن بزرگترین (‌خداوند‌) ستایش و نیایش پر از آفرین ما افزون باد. به تن ما و شما و همه فیروزگران همیشه بخشایشگر افزونی کناد – همیشه شادی بیفزاید‌– بلندی و بالندگی اورنگ برافرازد‌– هر اندازه رامش می افزاید‌، افزایندگیش فرخنده باشد‌– بالاترین جای همیشه روشن (‌بهشت‌) همواره بهره شما شما باشد‌– همیشه در این خانه بهدینان فزون خرمی ، رامش و شادی ، تن آسائی و اندیشه راحت و روان شاد و فرخ پایا باشد . از آسمان فراوان ببارد از زمین فراوان بروید و مردم نیکوکار و راد از آن بهره گیرند .( اوستا: همازور دهمان)

 
 
 
 
 

پروانه فعالیت گردش تازه انجمن موبدان تهران از سوی وزارت کشور صادر شد. این پروانه پیرو انتخابات گردش تازه انجمن موبدان تهران در 30 اردیبهشت ماه1390 و گزینش هموندان هیات مدیره و بازرس آن صادر شده است که از تاریخ هفتم خورداد 1390 تا هفتم خورداد 1393دارای اعتبار است.

پروانه فعالیت گردش تازه انجمن موبدان

بنابر واپسین انتخابات انجمن موبدان تهران موبد مهربان فیروزگری، موبد کیخسرو مزدیسنی،موبد رشید خورشیدیان، موبد سهراب هنگامی، موبد مهربان پولادی ، آرش خورشیدیان و موبد رامین شهزادی به عنوان هموندان اصلی هیات مدیره انجمن موبدان تهران و آرش آذرگشسب نیز به عنوان بازرس اصلی انجمن موبدان تهران برگزیده شده اند.
به پیرو این رای گیری با انتخابات داخلی به عمل آمده در بین هموندان هیات مدیره، موبد رشید خورشیدیان فرنشین (رییس)، موبد مهربان پولادی جانشین فرنشین (نایب رییس)، موبد سهراب هنگامی خزانه دار، و موبد رامین شهزادی دبیر این دوره از گردش انجمن موبدان تهران شناخته می شوند.

 
 
 
 
 

دین زرتشتی

جستجو

 
 

 

 
  تمام حقوق مادی و مینوی این تارنگار وابسته به انجمن موبدان تهران بوده
شایسته است كه اگر بخشی را استفاده می‌كنید، نام اين تارنگار را یاد آور شوید
مدیر تارنگار: رامین شهزادی‌ | برنامه نويس: بهرام كوشكی | نام یاری دهندگان
All rights reserved for Council of Tehran Mobeds ©2024
It is necessary to state the title of this site in case of using any parts
Moderator:Ramin Shahzadi | Developer:Bahram Kooshki |Teammate